2011. július 25., hétfő

Itt van a tesóm!

A hétköznapok eseményeivel most nem untatnálak titeket. Elvoltunk, ha kellett játszottunk, minden rendben volt. Takarítani voltam, vasaltam, sokat - nagyon sokat! - filmeztem, pakolásztam, szortíroztam - hogy valahogyan azért hazajussanak a cuccaim és a felét még ki se kelljen dobni :) -, gyerekekkel olyan sok dolgom nem volt...Szinte minden napra jut már valami program - beiratkozás a suliba, fogorvosi ellenőrzés, ilyen-olyan szülők és gyerekek délutánja, kirándulások, stb. A szokásos rutin megvolt, ami a fociedzést, ping-pongot és a szerdai foglalkozásterápiát illeti. Apropó, szerda...8 órára kell ott lennünk minden szerdán Starnbergben. Na már most, én szépen, komótosan elkészítettem a reggelit, 7-re készen voltam mindennel (mondom 7.10 körül úgyis jönnek le már reggelizni...), fél 8 előtt 5 perccel még sehol senki, fent semmi mozgás...hee?! Elaludtak! Felmentem - Robin már tett-vett a játékszobában - izzítottam gyorsan, hogy keltse fel anyukát, én addig megpróbálom Felixet felébreszteni. Tényleg elaludtak. Viszont azt hiszem ezt minden nap így kellene eljátszani, mert mindhárman fél óra alatt úgy összekapták magukat, hogy ihaj. Kissráccal ott maradtam Starnbergben, majd a foglalkozás után együtt jöttünk vissza S-bahnnal. Az is újdonság továbbá, hogy a fiúk egyes egyedül, mint a kis angyalok, szépen, csendben játszanak - fent a szobájukban! - minden nap. Még a végére belejönnek itt a dolgokba, mire nekem mennem kell természetesen... :)
Csütörtökön anyuka és Felix az oviban voltak, szülők-gyerekek délutánján. Robin elment az egyik barátjához játszani - igen, megint egyedül hagytak. Mondom, hogy egyre kevesebb a dolgom. Néha azt hiszem csak dísznek vagyok itt... :) Ó, az időjárásról még nem szóltam, pedig lenne mit. Ki voltam akadva egész héten, ugyanis kisebb-nagyobb megszakításokkal, de szakadt az eső, a hőmérséklet higanyszála pedig még a 18 fokot sem érte el - csodás. Milyen nyár ez kérem szépen!? Vagy otthon is ilyesmi idő volt? Nyugtassatok meg, hogy igen... :D Bezzeg áprilisban és májusban meg megsültünk. Jajj, nagyon remélem, hogy lesz ez még jobb is, amíg itt vagyok. Még egy normálisat nem strandoltunk a tónál...
Szóval pénteken pedig kitakarítottam a Ritschel (Elias & Elena szülei) família lakását, vasaltam, majd hazajöttem és "kiganéztam" a saját rezidenciám is, mire jön tesóm legalább lásson egy kis rendet. Ősszel úgyis meg lettem szólva, hogy kicsit rendetlenebb lettem...
Péntek este el is engedett már este 7 órakor a család - legalább megúsztam a vacsorával járó másfél órás "némán asztalnál ücsörgést" :) -, fél 9-kor már a Hauptbahnhofon vártam Laurát. A vonat halál pontosan érkezett, csomagok nem vesztek el, minden klappolt. 10 körül érhettünk ki Pöckingbe - az eső természetesen esett. Gyors köszönés, mosolygás, ajándékok átadása - a házi pálinka felé úgy nyúlt az apuka, mintha nem is tudom mit adtunk volna át neki :D -, majd elvonultunk. Aznap éjjel sokat nem aludtunk, fél 2 lehetett mire eldöntöttük, hogy nem ártana eltenni magunkat másnapra. Szombaton irdatlan esőre ébredtünk ismét (ez már nem lehet igaz!), reggeli, majd a rossz idő ellenére is, de a városba vettük az irányt.
Végülis az idő olyan egy hete, hogy nem egyfolytában szakad/esik/zuhog, csak bármelyik pillanatban elkezdődhet...Szóval, Marienplatzon találkoztunk Renivel, Dórival és újra üdvözölhettük Kittit is, ezúttal Orsinál volt elszállásolva a hétvégére. Sok látványosság nem volt betervezve már - mondván, hogy mindenki látott már minden lényegesebb helyet -, így kimentünk a Theresienwiese-re csak (az Oktoberfest helyszíne) - tesóm és Dóri nem voltak még ott -, felmentünk a szoborhoz, sétáltunk kicsit. Múlt héten, kedden elkezdődtek az előkészületek is az Oktoberfest miatt - mivel ugye már kevesebb, mint két hónap. A sörsátrak alvázai nagyjából állnak, szóval egész szép kis munkálatok folynak most ott, le is van zárva az egész. A kis séta után irány vissza a város, bevetettük magunkat a Pizza Hut-ba és aranyosan megebédeltünk...vagy vacsoráztunk?! :) Időközben megérkezett Orsi is, az estéhez szükséges "kellékeket" pedig begyűjtöttük a városban ilyen-olyan boltokban...5 körül mindenki hazafelé vette az irányt - este 9-kor tali Orsinál, aztán csűsz! Itthon készülődés, 9-kor már Marienplatz - randi Szimivel, Dórival és Renivel. Orsinál leírhatatlanul jó hangulat kerekedett, Andi érkezésével pedig nyolcra egészültünk ki - ilyen még soha nem volt, mióta itt vagyok.



Rettenetesen jól éreztük magunkat, mindenki készülődött, iszogatott, beszélgettünk, "lágy muzsika" - szóval minden, ami kell. Fél 1-kor szedtük a cuccost és elindultunk gyalog az S-bahnhoz. A sors viszont egészen véletlenül az útunkba sodort egy buszt, amire történetesen Klangwelt volt kiírva! Haha! :D Gyorsan leintettük, üres volt. Megkérdeztem, hogy tényleg oda visz-e?! - a válasz igen, akkor beszállás. Klangwelt bejárata előtt pedig kirakott minket, totál egyedül utaztunk - vagyis nyolcan voltunk egyedül... :) Ezt a mázlit...Szombaton este Sommerfest (nyári fesztivál) volt, 10 tonna homokkal, pálmafákkal, kis összecsukhatós székekkel, jégkrémmel, táncosokkal - és mondanom sem kell, hogy rengeteg emberrel. A buli fergeteges volt - ahogy anya is mondaná. Nagyon tetszett mindenkinek.



Páran közülünk a színpadon nyitottak, szinte egész éjjel le sem ültünk. Bent találkoztunk Gergőékkel is, nagyon elemükben voltak... :) 5-kor jöttünk ki a buliból, szerintem valami 15 fok lehetett, rövidnadrágban feszítettünk végig - nem probléma, eléggé hozzászoktam itt a nem túl "trópusi" éghajlathoz. Reggel fél 7-re már ágyban is voltunk, délben kelés jeeee...Család sehol, bekanalaztuk a kis müzlinket, majd irány München. Ezúttal heten gyűltünk csak össze, megint találkoztunk Gergővel is, de a Karlsplatzon és a Marienplatz környékén császkáltunk csak. Ugye alaposan ki kellett vesézni az elmúlt napot is, meg hát téma mindig akad, ha már ennyi jó ember összejön. Aztán megejtettük a meki-jegeskávé-vapiano-pizza kombinációt, este kis séta még, kikísértük Kittit a vonatra, a könnyes búcsúzkodás után pedig szétszéledtünk. Ha azt mondom, hogy a hétvégék egyik legjobbja volt, azzal kicsit sem túlzok! Tökéletes volt minden - még a pocsék időjárás sem szegte kedvünket :)


Vasárnap este tesómmal filmeztünk - nem igazán voltunk álmosak, 1 órakor mégis úgy döntöttem, hogy jobb ha lefekszem, mivel nekem hétfőtől munka van...
...Most pedig itt körmölöm nektek a bejegyzést - amit egyébként lehet, hogy kicsit megint összecsaptam -, de a lényeg benne van. Laura alszik, fiúk oviban és suliban, nekem pedig megkezdődött az utolsó két hetem.
Na és holnap, és akkor holnap, igen holnap...HOLNAP ESTE MEGYÜNK AZ ALLIANZ ARENA-BA, AZ AUDI KUPÁRA ÉS MEGNÉZZÜK A PORTO ALEGRE - BARCELONA, FC BAYERN MÜNCHEN-AC MILAN MECCSEIT! El sem tudom mondani mit érzek, ha arra gondolok, hogy hol leszek holnap, milyen rendezvényen és hogy ez mekkora élmény lesz!!!
Hamarosan jövök egy fergeteges beszámolóval - azt hiszem ezzel az eseménnyel alaposan felteszem azt a bizonyos "pontot az I-re" - már így az au pair-évem végén... ;)
Jók legyetek! Hatalmas puszi Mindenkinek!
:)

u.i.: Képeket megtaláljátok a szokott helyen - készült egypár... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése