2011. január 17., hétfő

2011. január 17.

Most nem tudom, mi jött rám, de úgy döntöttem, hogy írok egy bejegyzést ma is (pedig általában hetente szoktam, vagy egy héten kétszer). :)
Ahhoz képest, hogy hétfő volt/van, elég jól alakult minden. Megin mintha 110 fokon "pörögnék", de komolyan. :D Hétfőnként általában alig élek, minden bajom van, nem "látom" még a pénteket...de ma olyan fitten keltem, mint még soha. Kati jobban van már, kedves volt, mint mindig. Viszont megint átaludta szinte az egész napot. Elvittem Felixet az oviba, tettem egy kitérőt a postára, feladtam Uwe szüleinek az üdvözlőlapot. Reggeliztem, majd elmentem suliba. Annyira jó volt ma a hangulat, mindenki vidám volt, de szerintem ez a nagyon szép időnek is köszönhető. Ma megint hét ágra sütött a nap és valósággal meleg volt...szereteeem! :)
Hazaértem 1 óra körül, megírtam egy angol levelet, majd állásokat nézegettem ismét. Találtam is három, elég jónak ígérkezőt, holnap mindenképpen érdeklődni fogok (remélem összejön valami!). Aztán elcammogtam Felixért az oviba. Természetesen nem akart egyből hazajönni, jó nagy kerülővel jöttünk, majd útközben kitalálta, hogy biciklizni szeretne. Hazaértünk, bicikliket felkaptuk és irány a suli melletti sportpálya. Robin éppen akkor ért haza, amikor mi elindultunk, Katival leckét írtak, amíg mi nem voltunk otthon. 5 körül hazaértünk, a kérdés; mit csináljunk?! Tv-zni nem lehet (pedig én mindig engedek nekik napi fél órát), könyörögtek szegények, de semmi. Kicsit örültem, hogy Kati látta, hogy mivel kell szembenéznem minden nap... :D Felmentünk a szobájukba, felsoroltam vagy 150 játékot, az összes lehetőséget, hogy mit játszhatunk, de ők csak azt hajtogatták, hogy tv, Wii vagy Nintendo... :| Az eszem megáll rajtuk komolyan, abba is bele lehet unni...szerintem :D Végülis kikönyörögték, addig én elvoltam, aztán vacsiztunk. Jah, Robin mesélte, hogy valahol itt, Pöcking mellett lakik Philipp Lahm...haha, mik vannak?! :D Anyuka felvetette, hogy csütörtökönként lenne Starnbergben capoeira edzés, amire elmehetnénk. Mármint Felix és én. Az a helyzet, hogy keddenként tornára jár, de az nem fekszik a kissrácnak, így valamit ahelyett ki kell találni. Bevallom, ez nekem is nagyon tetszik, S-bahn-oznunk kell mondjuk, de nem probléma! :) Azt hiszem, hogy csütörtökön megyünk is az első edzésre és én sem csak néző leszek. Direkt kicsiknek és kezdőknek tanítják, kíváncsian várom, hogy milyen lesz! :P

Töltöttem fel sok-sok képet, jobb oldali oszlopban (Képek) láthatjátok. Többsége nincs fent iwiwen, facebokon...akit érdekel esetleg... ;):$

Nah, mára ennyi azt hiszem. Lehet, hogy lassan elteszem magam aludni!? :)

Millió puszi Mindenkinek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése