2011. január 16., vasárnap

Első januári hétvégém

Pénteken Kati itthon maradt, eléggé betegeskedett. Én délelőtt elvasaltam vagy 20 inget/blúzt (nem kamuzok), még az a szerencse, hogy szeretek vasalni :) Kitakarítottam a fürdőszobám (mivel este jöttek Kati szülei és ilyenkor az enyémet használják), tettem-vettem...elment a délelőtt. Kati egész nap aludt, kb. olyan volt mintha itthon sem lett volna. Robin fél 2körül jött haza a suliból, megírtuk a leckéjét, aztán elmentem Felixért az oviba. Hazaértünk, ők játszottak, felkelt anyuka és megkért, hogy Robinnal menjek el bevásárolni hétvégére, mert nagyon rosszul érzi magát. A4-es oldalat teleírt, hogy mit hol kell vennünk, kb. másfél órába telt az egész, de Robin sokat segített. Majd miután hazaértünk, leszedték a karácsonyfát, Kati megint aludt, én pedig angoloztam kicsit. 8 körül megjöttek a nagyszülők, még mindig nagyon kedvesek, megterítettem, majd pizzát sütöttünk. Már az sem nézett ki jól, ahogy Kati készítette, de az íze sem fogott meg annyira. Darált húst tett rá, meg megszórta minden olívabogyóval és valami olasz cuccot, ricotta-t kent a tetejére...nah mind1, az a
lényeg, hogy nekem nem ízlett (és csak mellékesen megjegyzem, szerintem a többieknek sem, mert majdnem mindenki csak az 1 szeletet ette meg, amit először elvett). Volt még saláta is (furcsa is lett volna ha nincs), de az csak azért lett finom, mert én csináltam és a 15 féle olaj helyett csak 5 félét tettem rá :P...aztán 9körül elvonultam, filmeztem, neteztem.
Szombaton fél 12kor keltem, nem volt itthon senki sem. Fürödtem, hajmosás, gyors kaja, írtam egy cetlit a többieknek és Münchenbe mentem. Marienplatzon találkoztam Adrival, mondta, hogy Andi kicsit beteg ezért nekünk kellene menni hozzá. Nem gond :) Oda értünk Andihoz (olyan jó volt amúgy újra látni őket), sokat, nagyon sokat beszélgettünk, adott nekünk nagyon finom teát (Pickwick aus Ungarn), amit anyuja küldött neki karácsonyra. Tényleg nagyon finom volt, szilvás-fahéjas-vaníliás ízű, háromszor ittunk belőle... :) Megnéztünk két filmet, jól éreztük magunkat. Annyira elszaladt az idő, hogy fél 12 lett mire hazaértem! :) Mindenki aludt már, én 2körül feküdtem le, filmeztem még egyet. :)
Vasárnap is fél 12kor keltem, fürödtem, Kati lejött, hogy nagyon rosszul érzi magát, kért időpontot a dokihoz és megkért, hogy csináljak ebédet a fiúknak, játszak velük 1-2 órát. Csináltam nekik krumplipürét ilyen kis virslikkel (mi lenne más a vasárnapi kaja:P), aztán játszottunk kicsit. Hazaértek Katiék...a gyerekek tv-zni akartak (mi mást?!)...Uwe felsorolta nekik az összes lehetséges variácót, hogy kimehetnek, mert 20 fok van, vagy vonatozzanak, legozzanak, vagy akármi más...de nem! Ők egyfolytában csak azt kiabálták, hogy Tv vagy Playstation... :S (bevallom ilyenkor én is olyan szinten ideges leszek, hogy nem bírnak nekik parancsolni) no mind1...én elvonultam a szobámba, Kati elment aludni, Uwe a gyerekekkel barkácsolgatott valamit azt hiszem. Tettem-vettem megint, neteztem, állásokat nézegettem, zenét hallgattam, angoloztam kicsit...vacsira mentem fel...
Jött a kérdés Katitól (amit nagyon nem szeretek); mit csináltam lent délután?!
Lehet, hogy csak én akadok ki ezen és én nagyítom fel, de elmondtam neki amit csináltam...nem szeretem ha ezt kérdezi, szerintem azt hiszi, hogy nem merek felmenni közéjük vagy valami. Mindig mondja, hogy nem kell bújkálnom stb...de én nem bújkálok, egyszerűen csak egész héten "dolgozom", teszem a dolgom, gyerekekkel vagyok amennyit csak kell és úgy érzem, hogy vasárnap délután elvonulhatok pár órára...mondjuk ez szerintem neki sem gond, mert végülis mindig megkér, ha valamit csinálnom kell, de szerintem azt hiszi, hogy így nekem rossz és bújkálok... :D Érdekes mindenesetre. Otthon ugyanezt csináltam egyébként, ha nem voltam valahol, vagy nem találkoztam valakivel, akkor magától értetődő, hogy otthon voltam, a szobámban...mind1...
Az az igazság, hogy tényleg nagyon beteg, középfül-gyulladása van és azt hiszem, hogy egész héten itthon lesz. Mindenbe és mindenkibe beleköt, a gyerekekkel felváltva kiabál valamit, alig szól valakihez és minden idegesíti. Remélem, hogy nagyon hamar meggyógyul! :)
Holnap suli, még jobban utána lesek pár állásnak, teszek-veszek...

Puszillak Titeket! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése