2010. december 5., vasárnap

Advent, névnapom, karácsonyi vásár...

Halihóóó!

Megint itt vagyok, ismét vasárnap.
Szuper kis hetem volt, azt meg kell hagyni, nagyon sok jó dolog ért.
Hét elején (hétfő-kedd) esett a hó, szinte megállás nélkül. Ovi és suli után mentünk szánkózni (ehhez sajnos hozzátartozik, hogy a "játszósabb" csizmám még otthon hagytam), szóval annyira nem volt okés a helyzet :S Szinte szét fagytam mindkét nap, a fiúk is látták rajtam, de olyan aranyosak voltak, kérték, hogy üljek bele a bob-ba és húznak, meg fussunk, hogy előbb hazaérjünk :) kedves tőlük, de még jobban tetszett volna, ha el sem kell menni:P na jó, csak viccelek, én nem vagyok semmi jónak az elrontója!
Kedden otthoniaknak kicsit sikerült beijeszteniük, hogy karácsonykor nem tudok majd hazajutni. Hallották a rádióban, hogy a müncheni repülőtér nem engedett ki kb. 100 járatot az idő miatt és az országon belül mindent a frankfurti reptéren bonyolítottak le...bevallom, kicsit én is megijedtem, mi lesz ha majd itt állok 23-án este, sem repülő sem vonat, semmi...!? Aztán itt megnyugtatott mindenki, hogy ez bármikor előfordulhat, vonattal, busszal, akármivel, és ne is aggódjak ilyeneken. Nem tartják valószínűnek, hogy karácsony előtt egy nappal ennyire kiszúrjanak mindenkivel...azt hiszem, csak annyit tehetek, hogy imádkozom, hogy ne legyen annyira cudar idő :D majd meglátjuk!
Eljött a szerda, december első napja. Kedden este már hallottam, hogy sürögnek-forognak itt a szülők az ajtóm előtt (most a fiúk lent alszanak a mellettem lévő vendégszobában, amíg nincs kész fent a fürdőszoba). Anyának még viccesen meg is jegyeztem skype-on, hogy tuti valami ajándékot készítenek az ajtajuk elé (minden alkalomra kapnak valamit és abból, hogy eljött a december, rettentő nagy "ünnepet" csinálnak) :)...reggel pedig megyek ki és megpillantottam egy kisvonatot, Robin kérdezte, hogy kinyitottam e már az első fiókot rajta:O Kiderült, hogy az én ajándékom, decemberi "naptár", vagyis, ahogy már írtam, egy kisvonat, 24 fiókkal, valamelyikben édesség van, valamelyikben ajándék...annyira rendesek, hihetetlen! Örültem neki nagyon!:) Szorgosan nyitogatom!:)
December 2. A névnapom. A németeknél nincs névnap, nem ünneplik, nem igazán tudják, hogy mi ez. Uwe (apuka) azt kérdezte tőlem, hogy ilyenkor nálunk Szent Vivien van?! Ezt ünnepeljük? Vicces volt nagyon...Szent Vivien hihi:D Aztán elmagyaráztam nekik, hogy nálunk a névnap majdnem ugyanolyan, mint a születésnap, minden nap van valakinek. Egyébként csak reggel árultam el nekik, hogy névnapom van. Nem láttam értelmét, hogy elmondjam, úgysem ünneplik, nagy jelentősége itt nincsen...erre Kati este hazajött egy csokor virággal és kaptam tőlük egy gyönyörű ezüstnyakláncot is! köszi-köszi, mondtam nekik, hogy nem kellett volna!:$
Nagyon sok mindenkinek eszébe jutottam ezen a napon, szeretném megköszönni az üzeneteket, az sms-eket, a hívásokat, mindent! Nagyon jól esett, és...nem felejtettetek el azért teljesen!:):$
Aznap délután Plätzchen-t (mindenféle formájú apró sütik) sütöttünk, nagyon jól éreztem magam, besegített a két srác is. :) Szerintem kb. 300 db ilyen süti lett :O Náluk egy nagy hagyomány és állítólag karácsonyig elég is lesz. Bár, ha a fiúk így folytatják, akkor szerintem nem...mert komolyan nagyon finom lett és itt amúgy is mindenki nagyon torkos:D...
Sokat beszéltem a héten Celia-val is, Valenciában dolgozik utazási irodában (és hozzá kell tennem, hogy még mindig nagyon hiányzik!), de örülök neki, hogy jól van! Annával is dumáltam, ő már Hollandiában él, Amszterdamtól 20 km-re, egy 3 éves srácra vigyáz, ő is boldog, 1 évet marad (minimum!) :)
A hétvégén egyedül voltam itthon, családom elutazott Nürnbergbe nagyszülőkhöz, ma este jöttek csak haza! Hatalmas nyugalom volt, nem keltem arra mindkét nap, hogy Robin vagy Felix felváltva kiabálnak valamit :P
Szombaton délután találkoztam Orsival, még egy magyar lány. Elmentünk az egyik bevásárlóközpontba, fiúknak vettünk Mikulásra csokit, nagyon sokat beszélgettünk, kajáltunk és söröztünk is egyet! :D Nagyon kedves amúgy, most már biztos, hogy nem lesz egyedül, valószínű, hogy bemutatom majd többieknek is. Éjfélre itthon voltam már, mégsem buliztunk, Krisztinek és Andinak dolgozni kellett. De nem gond, jó volt ez így is! ;)
Vasárnap délután Krisztivel, Andival és Adrival találkoztam. Marienplazton sétáltunk, nem volt hideg, viszont rengeteg ember...:/
Aztán elmentünk az Englischer Garten-be, ott is van karácsonyi vásár, ittunk forralt bort, ami nagyon finom volt!:P Majd a Theresienwiese-n fejeztük be a napot, ott szokták rendezni az Oktoberfestet is. Nekem ez tetszett a legjobban, minden színes, árulnak mindenféle kütyüt, gyönyörű dolgokat, sátrakba is be lehet menni...eszméletlen jó! És láttunk egy magyar árust, lángost sütöttek, ki is volt írva, hogy "ungarische Langos"...:)
Ezt a macit pedig mindannyian nagyon érdekesnek találtuk egy mozgó kirakatban, figyeljétek:



Aztán este 8 óra körül értem haza, megérkezett a család is, elmeséltük egymásnak, hogy kinek hogy telt a hétvégéje, majd nyugovóra tért mindenki! :D óóóó...holnap jön a Mikulás...:D

Majd jövő héten írok még...puszi mindenkinek:*

Sziasztok!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése