2010. december 22., szerda

HOLNAP ÉRKEZEM! :)

Sziasztok!

Úgy döntöttem, hogy írok még egy utolsót 2o1o-ben...;P Nagy a készülődés már, mindenki totál karácsonyi lázban ég. Ma egész nap takarítottam a házban, mivel már nem jön a takarítónő, ő is haza utazott már. Csomagom kész van (a küszöbön áll) :P, Robinnal lemértük és nem éri el a 20 kilo-t, szóval remélem nem lesz gond! Mindjárt indulok Felix-ért az oviba, utolsó nap, mindenkitől elbúcsúzom én is, Robin majd csak 6 órakor jön, ma még focizni megy. Kati Düsseldorfban van, vele valószínű, hogy már nem találkozom ma. Holnap Felix itthon lesz, egyedül leszek vele, késő délután hazaér mindenki, átadom az ajándékokat (csak el ne felejtsem azt mondani, hogy nem tőlem van, hanem találkoztam a Jézuskával, majdnem mindig sikerül elszólni magam:/), aztán irány a repülőtér... :) Húúúú nagyon izgulok ám már, első repülésem is, meg már annyira szeretnék mindenkit látni, hogy hihetetlen!!! Nah most zárom is soraimat, legközelebb már csak akkor írok, ha visszajöttem, azaz 2o11. január 1o-én... :)
KELLEMES ÜNNEPEKET ÉS NAGYON BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!
Hamarosan találkozunk! ^^

Puszi :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése