2010. november 18., csütörtök

UniFest, nagyszülők, buli, bowling

Pénteken este egyetemi party-ra mentem Celia-val, azok a törökök hívtak minket, akiket még anno Sausalitosban megismertünk, itt tanulnak. Egy olyan helyen volt a buli, mint egy múzeum, hatalmas csarnok, oszlopok meg minden. Heringparty volt! Egyedül ez nem tetszett, ennyi embert még bulizni nem láttam komolyan mondom! :) De jó volt végülis, reggel 6 órára értem haza.
No és 23-a, igen, ez a nap otthon ünnep...itt nem. :) De megint itt voltak a nagyszülők, de most mind a négy, és pörögtem egész nap, amennyire csak lehetett! :)
Este Celia-val találkoztam Marienplatzon, elmentünk egy olasz étterembe, pizzáztunk (nagyon drága, 7 euróó egy pizza ohh mein Gott)! :D
Megbeszéltünk egy talit Annával és Krisztivel (másik magyar au pair lány), engem kis időre egyedül hagytak, Celia pedig telefonált. Aztán leszólított egy srác, hogy beszélem-e az angolt...mondom ha lehet, akkor inkább németül légyszi! :) Kiderült, hogy Brazíliából jött, Torinoban dolgozik és januárban költözik majd vissza Amerikába, de csak átugrott egy éjszakára Münchenbe...kéész! Van ilyen? Torino-ból átugrik egy éjszakára Münchenbe...nah aztán hozzánk csapódott, mert egyedül volt csak. Megmutatta a Hofbräuhaust, ez olyan mint az Oktoberfest, csak kicsiben. 3 szintes és tömve van emberekkel, mindenki sörözik és Brezel-t (perecet) eszik...Anna és Kriszti, követve a magyar hagyományokat :P lenyúlták a sörös poharakat, amikből ittunk! :D Szép emlék!
És megint Sausalitos (még mindig imádom azt a helyet) :P, szokásos mojito-nk Celia-val, táncoltunk, jól éreztük magunkat! :D
Vasárnap, nagyszülők még itt, korán keltem, nah jó, annyira nem...10 órakor :) Mentünk Münchenbe bowlingozni, olyan régen játszottam, első körben én voltam a leggyengébb...égett a pofim:$ hogy még a nagyszülők is lepipálnak, aztán összeszedtem magam, egyre jobb lett! Megyek legközelebb is szerintem! :D Egy étteremben ebédeltünk, ahol megláttam az étlapon, hogy "Tokajer creme"...hmm:) nem azt ettem, de kíváncsi lennék, hogy mi is az?! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése