2010. november 18., csütörtök

Oktoberfest, első szórakozóhelyes élményem

Katjával úgy döntöttünk, hogy elmegyünk az Oktoberfest első napjára! :) Münchenben találkoztunk a barátaival (mind orosz csaj), nagyon rendesek és közvetlenek voltak velem, mintha ezer éve ismernénk egymást! Volt olyan, hogy elkezdtek oroszul beszélni, én akkor csak álltam, de aztán hála istennek visszaváltottak németre...:)
Az Oktoberfesten lenni egy leírhatatlan és elmondhatatlan élmény! Ez olyan dolog, hogy csak akkor hiszi el az ember, hogy milyen is valójában, ha ott van! Mindenhol rengeteg ember, esznek, isznak, folyik a sör, gigantikus méretű ringlisek (valamelyikre ránézni is rossz és már forog is a gyomra az embernek :D). A sör elengedhetetlen volt, valamint felültünk az Alpina Bahn-ra is (átfordulós hullámvasút). Magam sem értem, hogy tudtak rávenni, de még a könnyeim is kijöttek...észbontó volt! :P
Este felé bementünk a Marienplatz-ra, beültünk egy cukrászdába és sétáltunk az Englischer Gartenben (ezt úgy képzeljétek el, hogy olyan lehet szerintem, mint a Central Park). Jól el is fáradtunk a nap végére.

Rá következő hétvégén Katjáékkal elmentünk Münchenbe, a Kultfabrik nevű helyre. Itt 40 szórakozóhely található, mindenféle nemzetiségű embernek, mindenféle zenével, nagy a választék, oda mész, ahova csak akarsz! Nos, mi egy orosz klub nyitó buliján voltunk (az oroszok miatt), de nekem nagyon tetszett a hely. Két szintes, el lehetett férni, nem az volt mint otthon, Magyarországon, hogy mellettem a 15-16 évesek ugrálnak, nem volt mindenki részeg, és ha véletlenül elő is fordult olyan, hogy valaki nekem jött tánc közben, akkor sűrűn elnézést kért...otthon egyből elkezdenek veszekedni az emberrel :/ Hihetetlen, hogy mekkora különbségek vannak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése