2010. november 18., csütörtök

Kaja vagy nem kaja?

Ami a legrosszabb volt és nehezemre esett hozzászokni, az az étkezéseik és az ételek...:/ Hiányzik a magyar konyha, de nagyon!
Itt nincs leves, a kenyér is borzalmas, valamint, ha egyszer egy hónapban talán hús kerül az asztalra akkor mindenféle tésztával eszik, de nem körettel mint nálunk.
A zöldség és a gyümölcs mindennapos, tömve van velük a hűtő...no meg a bio cuccok. Nagyon nem sajnálják rá a pénzt. A reggelik és vacsorák bőségesek, minden van az asztalon ami csak kell, ebédet csak én eszem itthon, általában összeütök magamnak valamit! Akárhova elmentünk a családdal és kértem magamnak teát (nestea-re) gondoltam, kihozták nekem a forró fekete teát, ami ihatatlan:D... de azét folyamatosan változik már a helyzet. Itt megeszek olyan ételeket is, amire otthon rá sem néztem, pl. karfiol, karalábé, avokádó, ananász stb...alakul! :) Szeretik nagyon a pék árukat, szóval minden nap friss kenyeret veszek, estére is, reggelre is.
És minden ember Meier pékséges tasakokkal rohangál...az itt nagyon közkedvelt!:)
Hétvégén, mindkét nap 4-5 óra körül kávézás, teázás, kakaózás van, általában valami sütivel vagy tortával (akárcsak Angliában).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése