2010. november 18., csütörtök

Tesóm látogatóban! :)

November 5-én reggel bementem tesómért Münchenbe, Tündi hozta ki kocsival, mert ő mindenszentekkor otthon volt picit. Laura jó fáradt volt, kijöttünk Pöckingbe, megmutattam neki a környéket, aztán átmentünk Starnbergbe. Nagyon szép idő volt, sétáltunk, ettünk egy Fast Food-osnál FINOM kaját és beültünk egy cukrászdába. Nagyban kérem amit akartunk...erre megszólal a pincér csaj: "Mondhatod ám magyarul is! Gondoltam, hogy magyarok vagytok, az akcentusod miatt!" - mondom köszi, ezt "megkaptam" :P
Visszajöttünk Pöckingbe, elmentünk Felix-ért oviba, aztán itthon trambulin, vacsora, este bementünk Münchenbe. Elvittem Sausalitosba és 35 millimeterbe...azt hiszem tetszett neki! :)
Másnap, szombat, 10 körül felkeltünk, úgy volt, hogy 11-kor mennénk már be városba, de Robin kitalálta, hogy játszani akar...aztán végülis fél 1 körül bent voltunk már Münchenben. Voltunk Olympiaparkban, BMW Welt, Englischer Garten...valamint az volt a kívánsága, hogy menjünk ki az Allianz Arena-hoz is...szép kis délután volt. Olasz kajáldában pizza (Laurának leesett az álla, hogy mi kerül egy sajtos pizzán 6 euróba).
Hazajöttünk, de bejelentettem, hogy mi még visszamennénk bulizni egyet...szóval gyors készülődés...aztán megint 35 millimeterben találtuk magunkat, Krisztivel és Andival találkoztunk, de utána átmentünk egy magyar szórakozóhelyre, a Schluckauf-ba...nem kellett volna! Ez most lehet, hogy furcsán fog hangzani, de nekem egyáltalán nem hiányzott ami ott volt, tipikus magyar hely, ahol mindenki azzal volt elfoglalva, hogy éppen hova nem engedték be őket, meg hol lehet balhézni és verekedni! Megkértem egy embert, hogy csináljon rólunk fényképet, erre zsebre vágta a gépem, hogy ő azt nem adja vissza...kérdezi; "Most mit csinálsz, hívod a biztonságiakat?"...mondom nem, nem hívom...aztán végülis visszaadta, de szabályosan rosszul voltunk már a helytől, megfogadtam, hogy itt soha többet nem megyek ilyen magyar helyre!:$ Reggel 7 körül értünk haza...vasárnap csak azzal telt, hogy aludtunk és lent voltunk a tónál! Laura nagyon fáradt volt, bár sokat nem beszélt, mindig fordítanom kellett :P Remélem rájött itt a 3 nap alatt, hogy nagyon fontos, hogy vagy az angolt vagy a németet normálisan megtanulja, mert ez így nem okés! :) De összességében szerintem tetszett neki, kijelenthetem! ;)
Család is nagyon kedves volt vele, Kati mondta neki, hogy jöjjön máskor is nyugodtan. Hamar eltelt, na....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése