2010. november 19., péntek

Nagyon jól telt ismét a hetem, jó sportos volt minden szempontból :)
Fiúknak néha csak úgy van kedvük fociedzésre vagy ping-pongozni menni, ha elkísérem őket. Naponta kb. 5x teszem meg a suli-focipálya-otthon közötti utat...de nem számít :P
Szerdán szakadt a hó, de nem maradt meg. Bár, ahogy észrevettem, ti, otthoniak már nagyon szeretnétek, hogy essen. Nekem nem hiányzott! Jöhetne inkább a nyár! :)
Gastmuttimmal beszélgettem sokat a héten, kérdezett a jövő évi terveimről, mondta, hogy jövőre is szeretnének au pairt (segíthetek majd nekik március körül választani). Elárulta, hogy jobbnak tart, mint az előttem lévő orosz lány volt...nos ezen nagyon meglepődtem. Mondta, hogy a fiúk is jobban szeretnek, rugalmas vagyok és mindent együtt csinálok velük! Katja mindig beszabályozta őket...mind1. De nagyon jól esett amiket mondott, az biztos. :$ Jah, ma reggel megdicsérte a németem, hogy szerinte mennyit javult a 2 hónap alatt...:$ Köszönöm Kati! :D
Az eső meg csak szakad, nyelvsuliban voltam. Felix ma szülinapi zsúrra megy (hozzáteszem, ők majdnem minden héten valami zsúrra hivatalosak), én elmegyek Robin elé a suliba, Flohmarkt (bolhapiac) lesz, körülnézünk, 6 órakor pedig megyek vele ping-pongozni :D nagyon megszerettem!
Ééés holnap hétvége...aludhatok sokáig! Kicsit fáradt vagyok már mindig, ilyenkor pénteken. Holnap este babysitterkedek is, szülők elmennek Nürnbergbe, Uwe unokatesójának a szülinapjára...és nekem még semmi programom a hétvégére, ez is nagyon ritka! :P

majd jövök még...puszilok mindenkit! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése