2010. november 18., csütörtök

Sziasztok!


Kedves Család, Rokonok, Barátok, Ismerősök és mindenki, aki olvassa a blogot...2010. júniusában sikeresen leérettségiztem és úgy döntöttem, hogy egy időre elég a tanulásból, szeretnék mást kipróbálni, kicsit önállósodni, új embereket és helyeket megismerni. Regisztráltam egy oldalra, amelyen keresztül családokat kereshetek, valamint családok is engem...eldöntöttem, hogy egy évig Au Pair leszek Németországban! Rengeteg családdal váltottam e-mailt, valakikkel telefonon is beszéltem, de nekem elejétől kezdve a mostani családom volt szimpatikus, mint utóbb kiderült; én is nekik...és sikerült, beszéltünk telefonon, küldtek szerződést, aláírtam és most itt vagyok! :)
Azért is határoztam el, hogy blogot írok, mert így akit érdekel, el tudja olvasni, hogy mi történik itt velem, milyen az életem! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése