2010. november 18., csütörtök

nemzetközi reggeli a nyelvsuliban

Ezen a napon a nyelvsuliban nemzetközi reggelit tartottunk. Minden egyes embernek valami olyan kaját kellett vinnie, ami a saját országára jellemző. Nagy gondban voltam, főzőtudományom nem éppen mesés...reggelire meg amúgy is nehéz valami hazait vinni, de végül a lecsó mellett döntöttem. És jól tettem. Aznap reggel egyedül voltam itthon gyerekekkel, hála isten mindketten időben felkeltek, de totál úgy éreztem, hogy csak összecsaptam a kaját, mert sajnos nem volt sok időm. Szóval, nem sok reménnyel, de elindultam a nagy reggelire...:) Voltunk 30-an kb. a teremben, a tanárnő első lépésként csinált egy statisztikát, hogy ki melyik országból jött. Összeszámoltuk, és 20 nemzetiség volt egy teremben :D Hihetetlen! Jah, és mi, magyarok nyertünk, mert 5-en voltunk! :P(Y)
A reggeli nagyon jól sikerült, a lecsóm olyan sikert aratott...Zsuzsiék azt mondták, hogy éppen olyan lett, mint otthon. :$ Kínaiak persze hozták a pálcikás kajákat, nagyon sokféle étel volt...mind egytől egyik különlegesek és számunkra újak! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése